Wat
ons
opvalt…

De
complete
Huishoudbeurs
zwicht voor
de charmes
van een
lila koe!

Milka HHB

De Huishoudbeurs is met 235.000 bezoekers per jaar de ideale plek om nieuwe producten te introduceren en bezoekers te verleiden met een aanbieding die niemand kan weerstaan. Elk jaar is de stand van Milka een van de meest populaire en geliefde stands met hun beursdeelname. In 2020 kreeg Opvallers de taak om alle harten op de Huishoudbeurs te veroveren met een stand in het teken van tederheid.

Milka is een chocolademerk dat draait om tederheid, vandaar het thema van de beursdeelname. Het gaat hierbij niet alleen om de tedere Alpenmelkchocolade waar Milka bekend mee is. Milka wil namelijk ook consumenten aanmoedigen om van de wereld een tedere plaats te maken. Dat doen ze met behulp van drie pijlers: empathie, echtheid en groot enthousiasme met een beetje magie. Deze elementen heeft Opvallers meegenomen in het bedenken van de activatie voor Milka’s beursdeelname. Ze hebben een enthousiast team van promotors samengesteld, zij laten empathie en echtheid doorleven op de beurs en zijn het visitekaartje van Milka. Speciaal voor de Huishoudbeurs is er een sales presentator van Opvallers aanwezig om bezoekers naar de stand te trekken. Hij zal door middel van een headset met microfoon de speciale aanbieding promoten én productinfo geven over de Milka tabletten en biscuits die op de beurs verkocht worden. Door de beursdeelname zijn er uiteindelijk 48.061 koopcontacten geweest.

Wat ons opvalt…

  • 25,8% van de bezoekers heeft daadwerkelijk een aankoop gedaan bij Milka
  • Er waren 48.061 koopcontacten dankzij de beursdeelname
  • Milka heeft mede dankzij Opvallers een van de meest populaire stands op de Huishoudbeurs

Dankzij de jarenlange ervaring met merkactivaties op beurzen, heeft Opvallers van begin tot eind de touwtjes in handen genomen om de stand van Milka tot een groot succes te maken. Van concept en productie tot bevoorrading en uitvoering: aan alles is gedacht. Naast de enthousiaste promotors die de stand van Milka tot een populaire en geliefde plek hebben gemaakt, is er daarnaast ook een passende activatie bedacht voor de beursdeelname. Bezoekers kunnen stemmen op hun favoriete Milka koe; Lola, Marisa, Katja of Lotta. Aan het eind van de dag wordt er uit alle stemmen een winnaar gekozen.

Van beursdeelnames en festivals tot roadshows: Opvallers creëert de ultieme merkbeleving voor iedere bezoeker. Met de beste promotors en de beste setting maken ze van elke campagne een succes! Ben jij benieuwd naar nog meer activaties? Neem dan een kijkje op onze Field Marketing pagina.

Beurzen

Bij Opvallers begrijpen we als geen ander hoe je eruit moet springen op een beurs! We hebben jarenlange ervaring in merkactivaties voor zowel consumentenbeurzen als vakbeurzen. Hierbij kunnen we het hele traject, van concept en productie tot en met de bevoorrading en uitvoering, voor je verzorgen. Vanzelfsprekend met de beste ambassadeurs en promotors als visitekaartje, zodat iedere bezoeker de ultieme merkbeleving ervaart.