Wat
ons
opvalt…

Een voedzaam
ontbijtje kan
altijd en
overal.
Dus ook
op je
favoriete
festival!

Bolletje

Opvallers ontwikkelde voor Bolletje verschillende festivalactivaties op Pinkpop, Zwarte Cross en Down The Rabbit Hole waarbij bezoekers op speelse en ludieke wijze kennis konden maken met de ontbijtproducten van Bolletje. Zo kon je in de 50 First Dates tent onder het genot van een driegangen ontbijtje op zoek naar je ware liefde, met iedere gang een nieuwe speeddate! Ook liepen er teams rond die een ‘Ontbijt op luchtbed’ verzorgde voor mensen die lekker lagen bij te komen van de dag ervoor.

Festivals

De zon schijnt hoog aan de hemel. Vette beats knallen uit de speakers. Festivals zijn het uitgelezen decor voor een geslaagde merkactivatie campagne. Er komen veel mensen bij elkaar en iedereen is in een feeststemming. Kortom, de ultieme plek om je doelgroep in het hart te raken. Opvallers is al sinds de oprichting thuis in de wereld van festivals en weet precies wat werkt en wat niet werkt. Een promotieteam of een fotobooth? Of juist uitgebreid uitpakken met een totaalconcept dat opgaat in de festivalomgeving? Alles is mogelijk!