Wat
ons
opvalt…

Brabantse
nachten zijn
weer lang,
dankzij de
lange adem
van onze dappere
ondernemers.

Visit Brabant

Om ondernemers in heel Brabant een hart onder de riem te steken en letterlijk en figuurlijk weer terug op de kaart te zetten na een jaar van maatregelen en beperkingen, hebben we in één nacht tijd 227 pijlen gericht op Brabant. Deze supervette guerrilla campagne was in opdracht van Visit Brabant en vond plaats in de nacht van 4 op 5 juni 2021, aan de vooravond van de heropening van horeca- en cultuurgelegenheden. De campagne had zowel een online als offline component en werd uitgevoerd door 14 volledig bemande busjes die iedere een eigen, unieke route hebben afgelegd.

Guerrilla marketing

Met de inzet van guerrilla marketing gaan we nét even wat verder dan de doorsnee conventionele marketing campagne. Door op ludieke, creatieve wijze je merk, product of dienst onder de aandacht te brengen creëren we maximale impact bij je doelgroep, en realiseren we een sterk staaltje free publicity. Bij een guerrilla campagne speelt improvisatie een belangrijke rol, want je weet vooraf nooit precies hoe het zal gaan lopen. Opvallers verzorgt bij een guerrilla actie ook de PR voor een zo groot mogelijk bereik.