Wat
ons
opvalt…

Mobiele
sampling
biedt de
mogelijkheid
om de
drukte
op te zoeken!

Christian Dior

Miss Dior Eau de Parfum kende je misschien al wel. Maar wist je ook dat de geur vernieuwd is met een nieuw geurspoor? Vanuit Christian Dior de vraag om deze lancering met een big bang bekend te maken bij de shoppers van Nederland. Ben jij benieuwd naar hoe Opvallers een succesvolle Dior campagne gerealiseerd heeft? Lees dan snel verder!

Miss Dior brengt met haar geur een overvloed aan optimisme en bruist van het leven. De frisse en florale noten zijn samengesteld als een boeket van talloze bloemen met sprankelende kleuren. Hét uitgangspunt van de gehele Dior campagne.

Het boeket van talloze bloemen en sprankelende kleuren vind je namelijk overal terug: in de Miss Dior branding, de sample maar vooral als eyecatcher in de mobiele Miss Dior sampling setting! Een team van drie hostessen heeft met deze eyecatcher de vijf grootse steden van het land bezocht: Utrecht, Amsterdam, Den Haag, Rotterdam én Eindhoven. Als ware merkversterkers zijn zij aan de slag gegaan voor de Dior campagne.

In een periode van vijf weken werden de betreffende steden – op vrijdag, zaterdag en zondag – gekleurd en opgefleurd met Miss Dior. Iedere dag, in iedere stad was het feest dankzij de Dior campagne. De merkversterkers van Opvallers zorgden voor veel ‘rumour’ en positieve reacties bij de shoppers.

Wat ons opvalt…

  • In 15 actiedagen zijn er zo’n 100.000 shoppers blij gemaakt met een Miss Dior sample
  • De Dior campagne heeft de vijf grootste steden van Nederland letterlijk opgefleurd
  • Een gave videoshoot draagt bij aan nóg meer exposure van het merk

De shoppers ontvingen niet alleen een sample. De Miss Dior hostessen gaven bij iedere sample een speciaal kaartje mee met een ‘call to action’ om naar de nabijgelegen Bijenkorf in de desbetreffende stad te gaan. Daar was een Miss Dior pop-up store aanwezig en bij aankoop van een Miss Dior flacon, werden jouw initialen in de flacon gegraveerd. Dit maakte de Dior campagne helemaal rond!

Nieuwsgierig naar andere creatieve campagnes? Of ben jij benieuwd wat wij voor jou en jouw merk kunnen betekenen? Neem dan een kijkje op onze Field Marketing pagina!

Sampling

Proeven is kopen! Sampling campagnes zijn enorm effectief als je shoppers kennis wilt laten maken met een nieuw product, en leveren direct een stijging op in trial en sales. Opvallers beheerst de complete operatie van een landelijke sampling campagne tot in de puntjes! Van het bedenken tot en met de executie kunnen we de hele operatie voor je verzorgen. Dat we een gigantisch magazijn hebben met gekoelde opslag en een uitgekiend distributieapparaat is voor veel merken een enorme toegevoegde waarde.