Wat
ons
opvalt…

Sampling
en recycling
kunnen elkaar
perfect versterken!

Rivella

Hoe koppel je bewustwording aan merkbeleving? Door letterlijk je merkbelofte uit te voeren. Naturel is wel zo lekker! Met de pay-off van Rivella als uitgangspunt hebben we niet alleen 1 miljoen blikjes Rivella uitgedeeld in Nederland, we hebben mensen ook nog eens op ludieke wijze engagement gecreëerd bij de doelgroep. De campagne voor Rivella met een sterke focus op conversie was een samenwerking met Renewi waarbij de lege blikjes gerecycled werden. Ons team -inclusief afvalobers- is gescript op de duurzaamheidsmissie van Rivella, de actiesetting voorzien van een cancrusher en al het lege blik dat terug kwam is apart ingezameld. Volledig in lijn met de campagne konden deelnemers kans maken op een vette beachcruiser die geproduceerd was van gerecycled materiaal.

Sampling

Proeven is kopen! Sampling campagnes zijn enorm effectief als je shoppers kennis wilt laten maken met een nieuw product, en leveren direct een stijging op in trial en sales. Opvallers beheerst de complete operatie van een landelijke sampling campagne tot in de puntjes! Van het bedenken tot en met de executie kunnen we de hele operatie voor je verzorgen. Dat we een gigantisch magazijn hebben met gekoelde opslag en een uitgekiend distributieapparaat is voor veel merken een enorme toegevoegde waarde.