Wat
ons
opvalt…

Everybody
loves to
play with
Oreo!

Oreo

Oreo is het meest speelse koekje van Nederland. Aan Opvallers de taak om shoppers van maar liefst 7 verschillende retailers (opnieuw) kennis te laten maken met het vernieuwde assortiment en het speelse karakter van Opvallers. De primaire doelstelling was in zes weken tijd zoveel mogelijk mensen op de winkelvloer enthousiast maken over de producten van Oreo en ze verleiden tot aankoop. Opvallers realiseerde verspreid over 100 tweedaagse demonstraties ruim 60.000 proefcontacten en meer dan 17.000 verkopen. Onder aan de streep toch goed voor 28% conversie!

Instore activaties

Instore activaties geven de verkopen van je product een enorme boost. Je laat mensen namelijk op de winkelvloer kennis maken met een product dat ze (nog) niet kennen. Hierdoor leent een instore demo zich perfect voor het aantrekken van nieuwe kopers of het aansporen van een trial aankoop. In combinatie met een interessante aanbieding of een incentive wordt het effect van een instore demonstratie nóg sterker. Bovendien werkt het effect ook op lange termijn. Nieuwe kopers zijn geneigd om je product vaker te gaan kopen.